Condiții de livrare

Cum se face livrarea produselor cumpărate de la Royal Deco Timișoara?

Odată confirmată, comandă este pregătită pentru livrare.

S.C. ROYAL DECO SRL livrează produsele comandate prin intermediul serviciilor de curierat oferit de GLS și FedEx. Orice produs care este pe stoc, va fi livrat fizic către compania de transport în termen de 2-3 zile lucrătoare.

Produsele comandate vor fi livrate la adresa indicată pe facture fiscală sau la adresa indicate de către cumpărător în procesul de finalizare a comenzii. Livrările se fac doar pe teritoriul României. După ce coletul a fost preluat de către către compania de transport, S.C. ROYAL DECO SRL va trimite un e-mail informativ si/sau va informa telefonic/SMS cumparatorul cu privire la predarea coletului. Informarea va contine numărul coletului (numarul documentului de transport) și linkul pentru urmărirea mai ușoară a acestuia.

În situația în care, la remitere, nu sunteți la locația indicată pentru a prelua coletul, transportatorul vă va contacta pentru a stabili fie nouă adresă la care se va face livrarea, fie o nouă oră pentru livrare. În funcție de opțiunea de plată a produselor exprimată în momentul încheierii tranzacției, există și posibilitatea să achitați prin plata cu ramburs direct către transportator la preluarea coletului.

Prețurile transportului și tipurile plății

  • costul transportului este stabilit la valoare de 35 Lei (TVA inclus)/trimitere
  • produsele achizitionate de la S.C. Royal Deco srl se achita prin plata ramburs (serviciul COD Cash on Delivery)

Preluarea produselor în momentul remiterii

Atunci când preluați coletul cu produsul/produsele comandate, aveți obligația să controlați integritatea ambalajului și să semnalați eventualele deteriorări externe ale coletului. Dacă aveți eventuale dubii privind integritatea, aveți dreptul, înainte să preluați coletul, să controlați conținutul acestuia, iar dacă produsele sunt deteriorate, să refuzați preluarea. De asemenea, aveți dreptul de a-i cere transportatorului să remită produsele în ziua lucrătoare următoare și, între timp, să contactați firma de curierat sau furnizorul produsului/produselor pentru soluționarea problemei. Dacă preluați coletul fără a face nici un fel de verificare, este posibil ca soluționărea problemei să fie un proces de durată și plin de greutăți inutile.

Stornarea comenzii

Din momentul trimiterii comenzii, aceasta este considerată ca fiind fermă. Ca și cumpărător, aveți dreptul să abandonați contractul de vânzare-cumpărare (deci comanda) în termen de 14 zile de la preluarea produselor. Dacă cumpărătorul dorește să facă acest lucru, trebuie să comunice acest lucru în scris cumpărătorului la adresa de email office@royaldeco.ro și trebuie să returneze produsele nedeteriorate, în ambalaj original integru și cu conținutul nealterat. Termenul de 14 zile pentru returnarea produselor nu are în vedere produsele făcute la comandă (în cazul nostru print-uri la comandă, tapet și fototapet la comandă), care sunt făcute la cererea expresă a cumpărătorului.

După obținerea produselor returnate în stare nedeteriorată cu actul de cumpărare aferent, operatorul magazinului va trimite în contul bancar al clientului suma datorată pentru produsele returnate, mai puțin valoarea transportului. Este responsabilitatea cumpărătorului să achite costul returului mărfii (nu se acceptă returul prin intermediul Poștei Române). Pentru orice informații suplimentare, va rugăm sa ne contactați: office@royaldeco.ro | 0722 238 062

Formular contact

Call Now Button
error:
Montaj profesional